Support
Een belangrijke reden voor het succes van DDS-CAD is zonder twijfel de kwaliteit van de technische klantenondersteuning. Ons support team heeft een uitstekende reputatie bij onze gebruikers en distributiepartners. Om onze hoge kwaliteitsnormen te handhaven zal DDS ondersteuning van topkwaliteit blijven leveren via ons ervaren team van professionele ingenieurs, technici en productspecialisten.
Support & onderhoudsovereenkomst
Ons support team zal altijd een oplossing vinden voor uw uitdagingen. Wanneer u vastzit of moeilijkheden ondervindt bij het ontwerpen van uw projecten, kunnen onze support collega's u helpen met het verstrekken van snelle en gemakkelijke oplossingen, zonder het verlies van te veel productiviteit.
Om prioriteit support te ontvangen is een actief support & onderhoudsovereenkomst vereist. Neem contact op met uw lokale DDS vestiging voor meer informatie. Directe support is beschikbaar van maandag tot en met donderdag van 8:00 tot 17:00 uur en op vrijdag van 8:00 tot 16:00 uur, met uitzondering van feestdagen. Het DDS support team streeft ten alle tijden naar het zo snel mogelijk oplossen van uw problemen.
Wat is DDS-CAD?
Dé CAD/BIM oplossing voor het ontwerpen, berekenen en documenteren van gebouw-installaties.