Services

Voor DDS zijn klanten meer dan alleen "licentiehouders". Ze zijn onze partners, en voor onze partners zijn we bereid meer te leveren dan verwacht wordt. U kunt ten alle tijden rekenen op de diensten van onze gekwalificeerde experts gedurende alle fases van onze samenwerking.

Support

Ondersteuning via telefoon, Skype, e-mail of "Remote Support" - onze klantenservice kent vele vormen. Maar er is één ding dat altijd hetzelfde blijft: hoge kwaliteit en uitstekende klantenservice!

» Lees meer

Training

DDS biedt op maat gemaakte trainingen aan voor zowel beginnende als ervaren gebruikers. Trainingen kunnen worden gegeven bij DDS, of we kunnen u voorzien van on-site of web-based training indien gewenst.

» Lees meer

Onderhoud

Support & onderhoudscontracten beschermen uw investering. De meest effectieve manier om uw software up-to-date te houden en voorrang te krijgen bij ons support team. Middels een jaarlijkse bijdrage bent u automatisch verzekerd van updates, nieuwe releases en directe toegang tot onze supportafdeling.

» Lees meer

Downloads

Bezoek onze downloadsectie voor de nieuwste beschikbare tools en documenten.

» Lees meer

Technical Telegram

Maandelijkse nieuwsbrief met tips en trucs voor het efficiënter werken met DDS-CAD. Deze service wordt automatisch geboden aan al onze gebruikers.


Wat is DDS-CAD?

Dé CAD/BIM oplossing voor het ontwerpen, berekenen en documenteren van gebouw-installaties.

 Ontdek DDS-CAD