Services

Voor DDS zijn klanten meer dan alleen "licentiehouders". Ze zijn onze partners, en voor onze partners zijn we bereid meer te leveren dan verwacht wordt. U kunt ten alle tijden rekenen op de diensten van onze gekwalificeerde experts gedurende alle fases van onze samenwerking.

Ondersteuning via telefoon, Skype, e-mail of "Remote Support" - onze klantenservice kent vele vormen. Maar er is één ding dat altijd hetzelfde blijft: hoge kwaliteit en uitstekende klantenservice!

» Lees meer

DDS biedt op maat gemaakte trainingen aan voor zowel beginnende als ervaren gebruikers. Trainingen kunnen worden gegeven bij DDS, of we kunnen u voorzien van on-site of web-based training indien gewenst.

» Lees meer

Support & onderhoudscontracten beschermen uw investering. De meest effectieve manier om uw software up-to-date te houden en voorrang te krijgen bij ons support team. Middels een jaarlijkse bijdrage bent u automatisch verzekerd van updates, nieuwe releases en directe toegang tot onze supportafdeling.

» Lees meer

Bezoek onze downloadsectie voor de nieuwste beschikbare tools en documenten.

» Lees meer

Technical Telegram

Maandelijkse nieuwsbrief met tips en trucs voor het efficiënter werken met DDS-CAD. Deze service wordt automatisch geboden aan al onze gebruikers.

Daarom DDS-CAD!

Waarom DDS-CAD? Onze software biedt vele voordelen.

 Alle voordelen op een rij


Complete suite

De complete DDS-CAD suite biedt een integrale oplossing voor het ontwerpen en berekenen van installatietechnische systemen.

 Meer over DDS-CAD


Nieuwsbrief "DDS Impulse"

Blijf up-to-date over DDS en DDS-CAD middels onze drie maandelijkse nieuwsbrief!

 Aanmelden