Services

Voor DDS zijn klanten meer dan alleen 'licentiehouders'. Ze zijn onze partners, en voor onze partners zijn we bereid meer te leveren dan verwacht wordt. U kunt ten alle tijden rekenen op de diensten van onze gekwalificeerde experts gedurende alle fases van onze samenwerking.

Support

Ondersteuning via telefoon, Skype, e-mail of "Remote Support" - onze klantenservice kent vele vormen. Maar er is één ding dat altijd hetzelfde blijft: hoge kwaliteit en uitstekende klantenservice!

» Lees meer

Training

Wil je het maximale uit DDScad halen? Dan bieden onze trainingen vele mogelijkheden, afgestemd op jouw kennisniveau en vakgebied. Je hebt hierbij de keuze uit verschillende vormen van training.

» Lees meer

Onderhoud

Support & onderhoudscontracten beschermen uw investering. De meest effectieve manier om uw software up-to-date te houden en voorrang te krijgen bij ons support team. Middels een jaarlijkse bijdrage bent u automatisch verzekerd van updates, nieuwe releases en directe toegang tot onze supportafdeling.

» Lees meer

Downloads

Bezoek onze downloadsectie voor de nieuwste beschikbare tools en documenten.

» Lees meer

Technical Telegram

Maandelijkse nieuwsbrief met tips en trucs voor het efficiënter werken met DDScad. Deze service wordt automatisch geboden aan al onze gebruikers.


Wat is DDScad?

Dé CAD/BIM oplossing voor het ontwerpen, berekenen en documenteren van gebouw-installaties.

 Ontdek DDScad