Services

Voor DDS zijn klanten meer dan alleen "licentiehouders". Ze zijn onze partners, en voor onze partners zijn we bereid meer te leveren dan verwacht wordt. U kunt ten alle tijden rekenen op de diensten van onze gekwalificeerde experts gedurende alle fases van onze samenwerking.

Support

Ondersteuning via telefoon, Skype, e-mail of "Remote Support" - onze klantenservice kent vele vormen. Maar er is één ding dat altijd hetzelfde blijft: hoge kwaliteit en uitstekende klantenservice!

Training

DDS biedt op maat gemaakte trainingen aan voor zowel beginnende als ervaren gebruikers. Trainingen kunnen worden gegeven bij DDS, of we kunnen u voorzien van on-site of web-based training indien gewenst.

Onderhoud

Support & onderhoudscontracten beschermen uw investering. De meest effectieve manier om uw software up-to-date te houden en voorrang te krijgen bij ons support team. Middels een jaarlijkse bijdrage bent u automatisch verzekerd van updates, nieuwe releases en directe toegang tot onze supportafdeling.

Downloads

Bezoek onze downloadsectie voor de nieuwste beschikbare tools en documenten.

Technical Telegram

Maandelijkse nieuwsbrief met tips en trucs voor het efficiënter werken met DDS-CAD. Deze service wordt automatisch geboden aan al onze gebruikers.

Daarom DDS-CAD!

Waarom DDS-CAD? Onze software biedt vele voordelen.

 Alle voordelen op een rij


Complete suite

De complete DDS-CAD suite biedt een integrale oplossing voor het ontwerpen en berekenen van installatietechnische systemen.

 Meer over DDS-CAD


Nieuwsbrief "DDS Impulse"

Blijf up-to-date over DDS en DDS-CAD middels onze drie maandelijkse nieuwsbrief!

 Aanmelden